Zaken doen in de nieuwe economie

Zeven vensters op succes

Prijs € 52,95

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Marga Hoek

Paperback | Februari 2013 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Hoe verdien je als ondernemer je geld in een nieuwe duurzame economie? Marga Hoek geeft met Zakendoen in de Nieuwe Economie het langverwachte antwoord. Terwijl ondernemers in alle uithoeken van de wereld de frontlinie van de nieuwe economie verkennen, proberen wij ons in het Westen zich een weg uit de crisis te banen. Marga Hoek, directeur van ondernemersplatform De Groene Zaak, beantwoordt vragen als: *Hoe schaar je je als ondernemer bij de koplopers? *Hoe innoveer je? *Hoe smeed je businesscases? *Hoe vind je er financiering voor? *En vooral: hoe doe je dat morgen? Het boek geeft u bruikbare handvatten om innovatiever en slagvaardiger te ondernemen en geeft een business case voor duurzaam ondernemerschap: juist door te laten zien dat duurzaam ondernemerschap een business case op zichzelf is. De inhoud van dit boek is het resultaat van intensieve crowd sourcing, zo'n honderd interviews met ceo's van (inter)nationale ondernemingen en de input van cutting edge wetenschap. Dit alles omlijst met de visie waarmee Hoek - ondernemer pur sang - in de afgelopen jaren De Groene Zaak op de kaart heeft gezet.  

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Marga Hoek
Uitgever
Boom
ISBN
9789013109429
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Februari 2013
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig

Beschrijving

Hoe verdien je als ondernemer je geld in een nieuwe duurzame economie? Marga Hoek geeft met Zakendoen in de Nieuwe Economie het langverwachte antwoord.

Terwijl ondernemers in alle uithoeken van de wereld de frontlinie van de nieuwe economie verkennen, proberen wij ons in het Westen zich een weg uit de crisis te banen. Marga Hoek, directeur van ondernemersplatform De Groene Zaak, beantwoordt vragen als:

*Hoe schaar je je als ondernemer bij de koplopers?
*Hoe innoveer je?
*Hoe smeed je businesscases?
*Hoe vind je er financiering voor?
*En vooral: hoe doe je dat morgen?
Het boek geeft u bruikbare handvatten om innovatiever en slagvaardiger te ondernemen en geeft een business case voor duurzaam ondernemerschap: juist door te laten zien dat duurzaam ondernemerschap een business case op zichzelf is.

De inhoud van dit boek is het resultaat van intensieve crowd sourcing, zo'n honderd interviews met ceo's van (inter)nationale ondernemingen en de input van cutting edge wetenschap. Dit alles omlijst met de visie waarmee Hoek - ondernemer pur sang - in de afgelopen jaren De Groene Zaak op de kaart heeft gezet.
 

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Marga Hoek
Uitgever
Boom
ISBN
9789013109429
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Februari 2013
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig

Storytel Luisterboek Award

Luisterboeken voor kinderen

  • Het leven van een loser - Vette pech | Jeff Kinney (ISBN 9789047613886)
    12,95
  • De dikke van Dahl | Roald Dahl (ISBN 9789047615903)
    15,95
  • 10,99
  • De Hongerspelen | Suzanne Collins (ISBN 9789047614111)
    19,95
  • Het raadsel van alles wat leeft | Jan Paul Schutten (ISBN 9789047617495)
    13,55
  • Broederband Boek 2 - De Indringers | John Flanagan (ISBN 9789025758080)
    16,99
  • Het Astrid Lindgren luisterboek | Astrid Lindgren (ISBN 9789047607618)
    11,95
  • Het gouden voorleesboek | W.G. van de Hulst (ISBN 9789047605423)
    16,95
  • Fantasia | Geronimo Stilton (ISBN 9789047614043)
    9,99
  • De Grijze Jager Boek 1 en 2 - De ruïnes van Gorlan, De brandende brug | John Flanagan (ISBN 9789490938215)
    21,95

Bekijk de volledige lijst

Top 3 Taalcursussen