Proximitymarketing

slimmer communiceren met mobiele consumenten

Prijs € 19,95

Uitverkocht

T. van der Heijden

Hardback | Mei 2007 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Een eeuw lang via de massamedia reclame gemaakt voor wasmiddelen, suikerdrankjes of droge soep? Word wakker!Vergeet commercials en paginagrote advertenties. Om de moderne consument te lokken moet je reclameboodschap relevant, tijdig en toegespitst zijn. En als je écht effectief wilt zijn, houd je bovenal rekening met de locatie van je klant. Wandelt hij langs je winkel: nodig hem dan uit met een aanbieding via zijn mobiele telefoon!Dankzij de mobiele telefoon en andere technologische ontwikkelingenwordtlocatieinhetdigitaletijdperkopnieuw een prominente factor in de marketingmix. Dit fascinerende boekvandegerenommeerdemarketingjournalistToinevan der Heijden beschrijft een aantal trends die een revolutie in reclame kunnen ontketenen, alles samengevat onder de noemer van proximitymarketing. Directeur, manager, marketeer of reclamemaker? Vul je vakkennis aan en maak kennis met bluevertising, navertising en lovertising!De serie Marketing & Sales Update informeert managers, ondernemers en professionals snel en accuraat over actuele marketingconcepten. De boeken zijn helder en toegankelijk geschreven, met veel cases en een eigentijdse en luxe vormgeving.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
T. van der Heijden
Uitgever
Haystack, Uitgeverij
ISBN
9789077881200
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Mei 2007
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
120

Beschrijving

Een eeuw lang via de massamedia reclame gemaakt voor wasmiddelen, suikerdrankjes of droge soep? Word wakker!

Vergeet commercials en paginagrote advertenties. Om de moderne consument te lokken moet je reclameboodschap relevant, tijdig en toegespitst zijn. En als je écht effectief wilt zijn, houd je bovenal rekening met de locatie van je klant. Wandelt hij langs je winkel: nodig hem dan uit met een aanbieding via zijn mobiele telefoon!

Dankzij de mobiele telefoon en andere technologische ontwikkelingenwordtlocatieinhetdigitaletijdperkopnieuw een prominente factor in de marketingmix. Dit fascinerende boekvandegerenommeerdemarketingjournalistToinevan der Heijden beschrijft een aantal trends die een revolutie in reclame kunnen ontketenen, alles samengevat onder de noemer van proximitymarketing. Directeur, manager, marketeer of reclamemaker? Vul je vakkennis aan en maak kennis met bluevertising, navertising en lovertising!

De serie Marketing & Sales Update informeert managers, ondernemers en professionals snel en accuraat over actuele marketingconcepten. De boeken zijn helder en toegankelijk geschreven, met veel cases en een eigentijdse en luxe vormgeving.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
T. van der Heijden
Uitgever
Haystack, Uitgeverij
ISBN
9789077881200
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Mei 2007
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
120

Storytel Luisterboek Award

Luisterboeken voor kinderen

  • Het leven van een loser - Vette pech | Jeff Kinney (ISBN 9789047613886)
    12,95
  • De dikke van Dahl | Roald Dahl (ISBN 9789047615903)
    15,95
  • 10,99
  • De Hongerspelen | Suzanne Collins (ISBN 9789047614111)
    19,95
  • Het raadsel van alles wat leeft | Jan Paul Schutten (ISBN 9789047617495)
    13,55
  • Broederband Boek 2 - De Indringers | John Flanagan (ISBN 9789025758080)
    16,99
  • Het Astrid Lindgren luisterboek | Astrid Lindgren (ISBN 9789047607618)
    11,95
  • Het gouden voorleesboek | W.G. van de Hulst (ISBN 9789047605423)
    16,95
  • Fantasia | Geronimo Stilton (ISBN 9789047614043)
    9,99
  • De Grijze Jager Boek 1 en 2 - De ruïnes van Gorlan, De brandende brug | John Flanagan (ISBN 9789490938215)
    21,95

Bekijk de volledige lijst

Top 3 Taalcursussen