Professionals & Relatiemanagement

durven kiezen voor klanten die waarde creëren

Prijs € 38,95

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Frank Kwakman, Jos Burgers

Paperback | Augustus 2010 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

“De klanten van vandaag zijn belangrijk voor de omzet van morgen”, aldus een van de professionals die in dit praktijkboek aan het woord komen. Omdat het werk niet langer vanzelf op professionele dienstverleners afkomt, staan het acquireren van nieuwe opdrachten en het werven van nieuwe klanten hoog op de agenda. Een essentiële succesfactor hiervoor is het optimaal bedienen van de huidige klanten en het goed onderhouden van de relaties die er al zijn. De vraag is alleen hoe en waar te beginnen?Voordat u veel tijd, geld en energie in uw relaties investeert, is het de moeite waard om na te gaan welke klanten voor u veel waarde creëren. Dat betekent dat u moet durven kiezen. Alleen dan is relatiemanagement een investering die ook echt zijn vruchten afwerpt.Professionals & Relatiemanagement biedt praktische adviezen om systematisch relaties aan u te binden, deze verder te ontwikkelen en van hen ambassadeurs voor uw bureau te maken. De belangrijkste thema’s die in dit boek belicht worden:• waarom relatiemanagement dé acquisitiestrategie bij uitstek is• hoe u kunt bepalen welke relaties waardevol zijn voor uw bureau• welke activiteiten bijdragen aan effectief relatiemanagement• hoe u de kans op loyaliteit en meerwerk bij bestaande klanten vergroot• de cruciale rol van professionals in het succes van relatiemanagement• hoe u investeringen in relatiemanagement rechtvaardigt• welke organisatorische consequenties het kiezen voor klanten heeft• wat het werken met markt- en accountplannen u oplevertProfessionals & Relatiemanagement is geschreven voor alle professionals die naast uitvoerend en vakinhoudelijk professional ook verantwoordelijk zijn voor klanten en in hun dagelijkse praktijk relatiemanagement meer planmatig willen aanpakken. Maar ook voor de managers van deze professionals die naast het management van hun eigen relaties op zoek zijn naar een bureaubrede strategische aanpak.Kernbegrippen: marketing, relatiemanagement, klantgerichtheid, professioneleontwikkeling, advisering, acquisitie

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Frank Kwakman, Jos Burgers
Uitgever
Academic service
ISBN
9789052618258
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Augustus 2010
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
168

Beschrijving

“De klanten van vandaag zijn belangrijk voor de omzet van morgen”, aldus een van de professionals die in dit praktijkboek aan het woord komen. Omdat het werk niet langer vanzelf op professionele dienstverleners afkomt, staan het acquireren van nieuwe opdrachten en het werven van nieuwe klanten hoog op de agenda. Een essentiële succesfactor hiervoor is het optimaal bedienen van de huidige klanten en het goed onderhouden van de relaties die er al zijn. De vraag is alleen hoe en waar te beginnen?
Voordat u veel tijd, geld en energie in uw relaties investeert, is het de moeite waard om na te gaan welke klanten voor u veel waarde creëren. Dat betekent dat u moet durven kiezen. Alleen dan is relatiemanagement een investering die ook echt zijn vruchten afwerpt.
Professionals & Relatiemanagement biedt praktische adviezen om systematisch relaties aan u te binden, deze verder te ontwikkelen en van hen ambassadeurs voor uw bureau te maken. De belangrijkste thema’s die in dit boek belicht worden:
• waarom relatiemanagement dé acquisitiestrategie bij uitstek is
• hoe u kunt bepalen welke relaties waardevol zijn voor uw bureau
• welke activiteiten bijdragen aan effectief relatiemanagement
• hoe u de kans op loyaliteit en meerwerk bij bestaande klanten vergroot
• de cruciale rol van professionals in het succes van relatiemanagement
• hoe u investeringen in relatiemanagement rechtvaardigt
• welke organisatorische consequenties het kiezen voor klanten heeft
• wat het werken met markt- en accountplannen u oplevert
Professionals & Relatiemanagement is geschreven voor alle professionals die naast uitvoerend en vakinhoudelijk professional ook verantwoordelijk zijn voor klanten en in hun dagelijkse praktijk relatiemanagement meer planmatig willen aanpakken. Maar ook voor de managers van deze professionals die naast het management van hun eigen relaties op zoek zijn naar een bureaubrede strategische aanpak.
Kernbegrippen: marketing, relatiemanagement, klantgerichtheid, professionele
ontwikkeling, advisering, acquisitie

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Frank Kwakman, Jos Burgers
Uitgever
Academic service
ISBN
9789052618258
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Augustus 2010
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
168

Storytel Luisterboek Award

Luisterboeken voor kinderen

  • Het leven van een loser - Vette pech | Jeff Kinney (ISBN 9789047613886)
    12,95
  • De dikke van Dahl | Roald Dahl (ISBN 9789047615903)
    15,95
  • 10,99
  • De Hongerspelen | Suzanne Collins (ISBN 9789047614111)
    19,95
  • Het raadsel van alles wat leeft | Jan Paul Schutten (ISBN 9789047617495)
    13,55
  • Broederband Boek 2 - De Indringers | John Flanagan (ISBN 9789025758080)
    16,99
  • Het Astrid Lindgren luisterboek | Astrid Lindgren (ISBN 9789047607618)
    11,95
  • Het gouden voorleesboek | W.G. van de Hulst (ISBN 9789047605423)
    16,95
  • Fantasia | Geronimo Stilton (ISBN 9789047614043)
    9,99
  • De Grijze Jager Boek 1 en 2 - De ruïnes van Gorlan, De brandende brug | John Flanagan (ISBN 9789490938215)
    21,95

Bekijk de volledige lijst

Top 3 Taalcursussen