Prijs | € 27,60 |
Uitverkocht
Paperback | Mei 2014 |
Beoordeel dit boek als eerste!Beschrijving
Specificaties
- Auteur
- Katheline De Lembre
- Uitgever
- Acco
- ISBN
- 9789033493379
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- Mei 2014
- Categorie
- Wetenschappelijk
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 192
Beschrijving
MEDIA ONDER DE LOEP EEN INLEIDING TOT DE MEDIASTUDIES De tijd van media als familiebedrijfje of als spreekbuis van een politieke partij of vereniging is voorbij. Massamedia zijn commerciële producten die verkocht moeten worden aan steeds kritischer wordende mediaconsumenten. Crossmedialiteit en convergentie zijn trends die ervoor zorgen dat de traditionele media opgaan in een ruimer en complexer medialandschap. Media onder de loep is in de eerste plaats een handboek voor studenten die de studie van de massamedia onont- beerlijk achten voor hun verdere loopbaan als media- professional. Speciale aandacht gaat uit naar media- marketing, commercialisering en concentratiebewe- gingen. Daarnaast biedt dit boek boeiend leesmateriaal voor al wie een breed inzicht wil krijgen in het snel evolu- erende Belgische medialandschap.
Schrijf een recensie
Specificaties
- Auteur
- Katheline De Lembre
- Uitgever
- Acco
- ISBN
- 9789033493379
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- Mei 2014
- Categorie
- Wetenschappelijk
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 192