Prijs | € 15,00 |
Voor 21.00 besteld, morgen in huis.
Paperback | Augustus 2006 |
Beoordeel dit boek als eerste!Beschrijving
Specificaties
- Auteur
- Ken Blanchard, Sheldon Bowles
- Uitgever
- Business Contact
- ISBN
- 9789047002727
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- Augustus 2006
- Categorie
- Algemeen
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 150
Beschrijving
'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand anders het beter doet. Tevreden klanten hebben is niet meer genoeg tegenwoordig. Wilt u echt een bloeiend bedrijf, maak dan van uw klanten enthousiaste fans.'
Dit is in het kort het advies dat de nieuwe districtsmanager in dit boek op zijn eerste werkdag te horen krijgt. Zijn verhaal wordt in de van Ken Blanchard bekende, enerverende parabelvorm verteld.
Ken Blanchard en Sheldon Bowles geven u eenvoudige maar doeltreffende aanwijzingen hoe u een visie kunt ontwikkelen, hoe u leert wat de klant precies wil, en hoe u effectieve regels kunt instellen zodat het programma om van klanten enthousiaste fans te maken een blijvend succes wordt.
Schrijf een recensie
Specificaties
- Auteur
- Ken Blanchard, Sheldon Bowles
- Uitgever
- Business Contact
- ISBN
- 9789047002727
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- Augustus 2006
- Categorie
- Algemeen
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 150