Klanten komen altijd van rechts

verhoog de klantgerichtheid met je medewerkers

Prijs € 21,00

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Maria Boelens

Hardback | Augustus 2013 |

Bekijk recensies
Gebaseerd op 2 beoordelingen
Beoordeel dit boek ook!

Beschrijving

Het moet beter met de klantgerichtheid in Nederland. Het doel moet zijn om de verwachting van de klant steeds te overtreffen. Maar hoe doe je dat?

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Maria Boelens
Uitgever
Academic Service
ISBN
9789462200159
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Augustus 2013
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
144

Beschrijving

Het moet beter met de klantgerichtheid in Nederland. Het doel moet zijn om
de verwachting van de klant steeds te overtreffen. Maar hoe doe je dat? En hoe
zorg je ervoor dat alle medewerkers zich klantgericht gedragen?
Klanten komen altijd van rechts is een zeer praktisch boek over klantgerichte
vriendelijkheid welke zeker niet alleen bestemd is voor de manager. Het boek
is opgesplitst in twee delen, waarbij het ene deel bestemd is voor de manager
en het andere voor de medewerker. Uiteraard staat het je vrij het hele boek te lezen.
Het boek is interactief, helder en herkenbaar geschreven met voorbeelden,
opdrachten en concrete tips. De opdrachten kun je als leidinggevende tijdens
teamsessies behandelen, met als doel de neuzen dezelfde richting op te krijgen.
Met een voorwoord van Egbert Jan van Bel.
Maria Boelens is een ondernemer met absolute passie voor de klant. Ze heeft
jarenlange ervaring in de detailhandel en financiële wereld als adviseur, leidinggevende en coach. Maria geeft lezingen, workshops en coacht on the job.
'Om te overleven als ondernemer moet je niet alleen je klanten begrijpen, maar ook open staan voor kritiek en lef hebben om te verbeteren. De adviezen van Maria Boelens op het gebied van klanten, zijn subliem. Mijn advies? Luister naar haar, lees haar boek en neem haar adviezen ter harte.'
- Annemarie van Gaal
'De titel van dit boek past helemaal in de filosofie van Jumbo Supermarkten. Ons motto is:
stel de wens van je klant altijd centraal, denk in mogelijkheden, denk anders, blijf leren en kijken naar je eigen organisatie. Daar ligt namelijk je kans om beter te worden.
- Colette Cloosterman-van Eerd, Jumbo Supermarkten

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Maria Boelens
Uitgever
Academic Service
ISBN
9789462200159
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Augustus 2013
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
144

Storytel Luisterboek Award

Luisterboeken voor kinderen

  • Het leven van een loser - Vette pech | Jeff Kinney (ISBN 9789047613886)
    12,95
  • De dikke van Dahl | Roald Dahl (ISBN 9789047615903)
    15,95
  • 10,99
  • De Hongerspelen | Suzanne Collins (ISBN 9789047614111)
    19,95
  • Het raadsel van alles wat leeft | Jan Paul Schutten (ISBN 9789047617495)
    13,55
  • Broederband Boek 2 - De Indringers | John Flanagan (ISBN 9789025758080)
    16,99
  • Het Astrid Lindgren luisterboek | Astrid Lindgren (ISBN 9789047607618)
    11,95
  • Het gouden voorleesboek | W.G. van de Hulst (ISBN 9789047605423)
    16,95
  • Fantasia | Geronimo Stilton (ISBN 9789047614043)
    9,99
  • De Grijze Jager Boek 1 en 2 - De ruïnes van Gorlan, De brandende brug | John Flanagan (ISBN 9789490938215)
    21,95

Bekijk de volledige lijst

Top 3 Taalcursussen