Inleiding tot de marketing

Prijs € 69,95

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Bronis Verhage

Paperback | Maart 2024 |

Bekijk recensies
Gebaseerd op 1 beoordeling
Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

•Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing; •leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen; •nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen. Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopgedrag en de toenemende internationalisering van het management worden belicht. Inleiding tot de marketing is een compleet boek dat door de schrijfstijl zeer toegankelijk is. In deze zesde editie zijn de meeste Marketinginzichtcases en voorbeelden vervangen en is er meer aandacht voor het thema duurzaamheid. De theorie is geactualiseerd, onder meer op het gebied van online marketingcommunicatie, social media en e-commerce. Ook verdiepen we ons meer in het belang van data, analytics, en online en social-CRM. Doelgroep Inleiding tot de marketing is geschikt voor hbo-opleidingen waarbij marketing deel uitmaakt van het curriculum. De methode is inzetbaar vanaf de propedeuse. Digitaal materiaal Op de ondersteunende website vinden studenten flitscolleges, toetsvragen en een begrippentrainer. Voor docenten zijn er casussen en PowerPoints met figuren en tabellen. Dit boek is ook beschikbaar in studiemeister. Studenten gaan hiermee actiever aan de slag met het studiemateriaal, waardoor jij weer toekomt aan verdieping in de les. Studiemeister biedt meer flexibiliteit dan het boek. Als docent stel je het lesmateriaal op maat samen. Studenten bepalen vervolgens zelf op welke manier zij willen studeren: met het boek of digitaal. Dat zorgt voor activering en betrokkenheid. Voor meer informatie, bekijk onze video [https://youtu.be/xNhGVNZjOCQ] of plan een demo [https://studiemeister.nl/doedeupgrade/]. Over de auteur Met meer dan honderd publicaties op zijn naam is prof. dr. Bronis Verhage een van de bekendste Nederlandse schrijvers op het gebied van marketing. Verhage was onder andere verbonden aan de University of Texas in Austin en de Erasmus Universiteit Rotterdam. Momenteel is hij Professor of Marketing aan de Georgia State University in Atlanta.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Bronis Verhage
Uitgever
Noordhoff
ISBN
9789001016586
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Maart 2024
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
424

Beschrijving

•Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing; •leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen; •nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen. Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopgedrag en de toenemende internationalisering van het management worden belicht. Inleiding tot de marketing is een compleet boek dat door de schrijfstijl zeer toegankelijk is. In deze zesde editie zijn de meeste Marketinginzichtcases en voorbeelden vervangen en is er meer aandacht voor het thema duurzaamheid. De theorie is geactualiseerd, onder meer op het gebied van online marketingcommunicatie, social media en e-commerce. Ook verdiepen we ons meer in het belang van data, analytics, en online en social-CRM. Doelgroep Inleiding tot de marketing is geschikt voor hbo-opleidingen waarbij marketing deel uitmaakt van het curriculum. De methode is inzetbaar vanaf de propedeuse. Digitaal materiaal Op de ondersteunende website vinden studenten flitscolleges, toetsvragen en een begrippentrainer. Voor docenten zijn er casussen en PowerPoints met figuren en tabellen. Dit boek is ook beschikbaar in studiemeister. Studenten gaan hiermee actiever aan de slag met het studiemateriaal, waardoor jij weer toekomt aan verdieping in de les. Studiemeister biedt meer flexibiliteit dan het boek. Als docent stel je het lesmateriaal op maat samen. Studenten bepalen vervolgens zelf op welke manier zij willen studeren: met het boek of digitaal. Dat zorgt voor activering en betrokkenheid. Voor meer informatie, bekijk onze video [https://youtu.be/xNhGVNZjOCQ] of plan een demo [https://studiemeister.nl/doedeupgrade/]. Over de auteur Met meer dan honderd publicaties op zijn naam is prof. dr. Bronis Verhage een van de bekendste Nederlandse schrijvers op het gebied van marketing. Verhage was onder andere verbonden aan de University of Texas in Austin en de Erasmus Universiteit Rotterdam. Momenteel is hij Professor of Marketing aan de Georgia State University in Atlanta.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Bronis Verhage
Uitgever
Noordhoff
ISBN
9789001016586
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Maart 2024
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
424

Storytel Luisterboek Award

Luisterboeken voor kinderen

  • Het leven van een loser - Vette pech | Jeff Kinney (ISBN 9789047613886)
    12,95
  • De dikke van Dahl | Roald Dahl (ISBN 9789047615903)
    15,95
  • 10,99
  • De Hongerspelen | Suzanne Collins (ISBN 9789047614111)
    19,95
  • Het raadsel van alles wat leeft | Jan Paul Schutten (ISBN 9789047617495)
    13,55
  • Broederband Boek 2 - De Indringers | John Flanagan (ISBN 9789025758080)
    16,99
  • Het Astrid Lindgren luisterboek | Astrid Lindgren (ISBN 9789047607618)
    11,95
  • Het gouden voorleesboek | W.G. van de Hulst (ISBN 9789047605423)
    16,95
  • Fantasia | Geronimo Stilton (ISBN 9789047614043)
    9,99
  • De Grijze Jager Boek 1 en 2 - De ruïnes van Gorlan, De brandende brug | John Flanagan (ISBN 9789490938215)
    21,95

Bekijk de volledige lijst

Top 3 Taalcursussen