Prijs | € 59,95 |
In herdruk
Paperback | Juli 2010 |
Beoordeel dit boek als eerste!Beschrijving
Specificaties
- Auteur
- Cees B.M. van Riel
- Uitgever
- Academic service
- ISBN
- 9789052617640
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- Juli 2010
- Categorie
- Studieboek
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 326
Beschrijving
Succesvol topmanagement is er steeds meer van overtuigd dat externe en interne
communicatie van wezenlijk belang zijn voor een succesvolle organisatie. Dat is goednieuws voor communicatiemanagers, maar impliceert ook dat zij net als managers
op het gebied van financieel management of logistiek management, verantwoording
moeten afleggen over de toegevoegde waarde van hun werk.
In dit boek krijgt u praktische handvatten en technieken aangedragen om succes te boeken met professionele corporate communicatie, én dit ook met harde cijfers aan te kunnen tonen. Casuïstiek en vragen aan het einde van ieder hoofdstuk verdiepen de stof verder.
Identiteit en Imago is hét standaardwerk op het gebied van corporate communicatie, met alle recente academische theorie en praktijkervaringen op dit gebied.
In deze vierde, uitgebreide en volledig herziene editie komen achtereenvolgens aan de orde: inzichten op het gebied van organisatie-identiteit, organisatiereputatie, het corporate
merk, story-telling, en de organisatie van communicatie.
Cees B.M. van Riel als hoogleraar Corporate Communication verbonden aan de
Rotterdam School of Management, Erasmus University, waar hij onder andere
verantwoordelijk is voor het International Master of Corporate Communication
Programma. Samen met Charles Fombrun van de Stern Business School geeft
hij leiding aan het wereldwijd opererende Reputation Institute in New York.
Schrijf een recensie
Specificaties
- Auteur
- Cees B.M. van Riel
- Uitgever
- Academic service
- ISBN
- 9789052617640
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- Juli 2010
- Categorie
- Studieboek
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 326