Prijs | € 20,99 |
Uitverkocht
Paperback | Maart 2013 |
Beoordeel dit boek als eerste!Beschrijving
Specificaties
- Auteur
- Huub van Zwieten, Mark van de Grift
- Uitgever
- Spectrum
- ISBN
- 9789000325900
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- Maart 2013
- Categorie
- Wetenschappelijk
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 216
Beschrijving
Op zoek naar een nieuwe baan of een nieuwe uitdaging binnen je huidige werkkring? In onze moderne, dynamische samenleving is het cruciaal jezelf zowel professioneel als persoonlijk te onderscheiden. Het merk IK® helpt je om jezelf als merk te zien en krachtig en onderscheidend neer te zetten. Sinds 2005 werden er al meer dan 12.000 exemplaren van Het merk IK® verkocht! De invloed die Het merk IK® had op mensen die ermee aan de slag gingen is terug te lezen in het nieuwe hoofdstuk '5 jaar TalentBranding-cases in de praktijk'. Huub van Zwieten is directeur van Talentenbureau TalentFirst. Hij schreef acht boeken over persoonlijke ontwikkeling, is radio- en krantencolumnist en geeft lezingen. Mark van de Grift heeft als merk -en marketingspecialist een bedrijf dat sociale (persoonlijke) merken adviseert en bouwt (Drbrand.nl). Hij werkte o.a. voor Red Bull, diverse reclamebureaus en Deloitte. Ilonka de Haan is trainer en coach.
Schrijf een recensie
Specificaties
- Auteur
- Huub van Zwieten, Mark van de Grift
- Uitgever
- Spectrum
- ISBN
- 9789000325900
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- Maart 2013
- Categorie
- Wetenschappelijk
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 216