handboek voor een leven als grafisch ontwerper

Prijs € 29,99

Uitverkocht

Adrian Shaughnessy

Paperback | Juli 2010 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Grafisch ontwerpers hebben vaak geen idee hoe ze fris van de opleiding de eerste stappen moeten zetten naar een bevredigende loopbaan in het ontwerpvak. Dit boek is precies de gids die ze nodig hebben om ze te helpen tot hun recht te komen als ontwerper van betekenisvol werk en niet alleen ingehuurd te worden voor geestdodende klusjes. De auteurs richten zich op jonge ontwerpers die hun talent tot ontwikkeling willen brengen en een eigen route willen kiezen. Het staat vol met adviezen zonder ingewikkeld doenerij over hoe je voor jezelf begint en de leuke projecten die je graag wil doen kan realiseren. Ook krijg je de tips hoe je je loopbaan als grafisch ontwerper de goede kant opstuurt en suggesties (die ze je niet op de academie vertellen) voor het runnen van een succesvol designbureau. Dit is de vertaalde zeer uitgebreide en geactualiseerde editie van How to be a graphic designer without losing your soul. Deze titel is een internationaal succes en wordt voorgeschreven op tal van designopleidingen in de wereld. Met in deze editie nieuwe hoofdstukken over trends in grafisch ontwerpen en een hoofdstuk over niet-designvaardigheden die ontwerpers wel goed kunnen gebruiken zoals tijd management, research, strategie, presentatie- en schrijfvaardigheden.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Adrian Shaughnessy
Uitgever
BIS Publishers
ISBN
9789063692520
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juli 2010
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
176

Beschrijving

Grafisch ontwerpers hebben vaak geen idee hoe ze fris van de opleiding de eerste stappen moeten zetten naar een bevredigende loopbaan in het ontwerpvak. Dit boek is precies de gids die ze nodig hebben om ze te helpen tot hun recht te komen als ontwerper van betekenisvol werk en niet alleen ingehuurd te worden voor geestdodende klusjes.

De auteurs richten zich op jonge ontwerpers die hun talent tot ontwikkeling willen brengen en een eigen route willen kiezen. Het staat vol met adviezen zonder ingewikkeld doenerij over hoe je voor jezelf begint en de leuke projecten die je graag wil doen kan realiseren.

Ook krijg je de tips hoe je je loopbaan als grafisch ontwerper de goede kant opstuurt en suggesties (die ze je niet op de academie vertellen) voor het runnen van een succesvol designbureau.

Dit is de vertaalde zeer uitgebreide en geactualiseerde editie van How to be a graphic designer without losing your soul. Deze titel is een internationaal succes en wordt voorgeschreven op tal van designopleidingen in de wereld. Met in deze editie nieuwe hoofdstukken over trends in grafisch ontwerpen en een hoofdstuk over niet-designvaardigheden die ontwerpers wel goed kunnen gebruiken zoals tijd management, research, strategie, presentatie- en schrijfvaardigheden.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Adrian Shaughnessy
Uitgever
BIS Publishers
ISBN
9789063692520
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juli 2010
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
176

Storytel Luisterboek Award

Luisterboeken voor kinderen

  • Het leven van een loser - Vette pech | Jeff Kinney (ISBN 9789047613886)
    12,95
  • De dikke van Dahl | Roald Dahl (ISBN 9789047615903)
    15,95
  • 10,99
  • De Hongerspelen | Suzanne Collins (ISBN 9789047614111)
    19,95
  • Het raadsel van alles wat leeft | Jan Paul Schutten (ISBN 9789047617495)
    13,55
  • Broederband Boek 2 - De Indringers | John Flanagan (ISBN 9789025758080)
    16,99
  • Het Astrid Lindgren luisterboek | Astrid Lindgren (ISBN 9789047607618)
    11,95
  • Het gouden voorleesboek | W.G. van de Hulst (ISBN 9789047605423)
    16,95
  • Fantasia | Geronimo Stilton (ISBN 9789047614043)
    9,99
  • De Grijze Jager Boek 1 en 2 - De ruïnes van Gorlan, De brandende brug | John Flanagan (ISBN 9789490938215)
    21,95

Bekijk de volledige lijst

Top 3 Taalcursussen