Prijs | € 85,95 |
Tijdelijk niet beschikbaar
Hardback | Augustus 2018 |
Beoordeel dit boek als eerste!Beschrijving
Specificaties
- Auteur
- Bronis Verhage, Marjolein Visser
- Uitgever
- Noordhoff
- ISBN
- 9789001853174
- Bindwijze
- Hardback
- Publicatiedatum
- Augustus 2018
- Categorie
- Studieboek
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 740
Beschrijving
- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;
- toegankelijk en volledig;
- veel aandacht voor actuele online marketing onderwerpen.
Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Studenten krijgen inzicht in alle aspecten van het vak marketing en de nieuwste ontwikkelingen. Ze leren hoe ze creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding ontwikkelen voor een uitdagend, commercieel werkterrein. De methode is optimaal afgestemd op zelfstandig lerende studenten, de eisen van het beroepenveld en de Nederlandse situatie.
Wat is er nieuw in de negende editie?
De voornaamste verandering in deze negende editie is de toevoeging van actuele (online) marketingonderwerpen zoals zoekmachinemarketing, social media marketing, customer insights, de customer journey, contentmarketing, mobile marketing en e-commerce. Ook zijn veel teksten nog compacter en toegankelijker geschreven. Tot slot zijn veel casussen en voorbeelden volledig geactualiseerd. Zij illustreren de actuele ontwikkelingen in de marketing, met nadruk op de Nederlandse markt. Bij de Marketing in Actie-cases uit het boek zijn bij nieuwe editie bovendien discussievragen op de website opgenomen.
Van Grondslagen van de marketing is ook een Engelstalige versie beschikbaar: Marketing Fundamentals, An International Perspective.
Schrijf een recensie
Specificaties
- Auteur
- Bronis Verhage, Marjolein Visser
- Uitgever
- Noordhoff
- ISBN
- 9789001853174
- Bindwijze
- Hardback
- Publicatiedatum
- Augustus 2018
- Categorie
- Studieboek
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 740