From blogger to brand

Prijs € 16,50

Uitverkocht

Nalden

Paperback | April 2011 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

‘Ik blog over mijn leven en Ik leef mijn blog.’ -Nalden- Nalden (26 jaar) is geen trendwatcher, geen journalist, geen recensent: hij is een merk. Op Nalden.net blogt hij dagelijks over muziek, design, feestjes, gadgets, technologie, architectuur, kunst. Hij weet wat er speelt, hij weet waar je moet zijn, wat je moet aanschaffen. Elke maand trekt zijn blog 600.000 unieke bezoekers: het merendeel daarvan bestaat uit creatieve en kritische jonge mensen van over de hele wereld. Omdat Nalden op onnavolgbare wijze in staat is deze interessante, maar moeilijk te bereiken doelgroep aan zich te binden, staan adverteerders uit alle landen (onder andere Apple, Vodafone, Coca-Cola) in de rij om zaken met hem te doen. From Blogger To Brand vertelt het bizarre levensverhaal van Nalden tot nu toe. Niet in tekst, maar in beeld. Door middel van foto's die hij maakte met zijn mobiele telefoon volgen we Nalden in zijn weg naar de top. Hoe hij - wat in 2004 begon als blog om vanuit zijn toenmalige woonplaats Wilnis hiphopnieuwtjes uit te wisselen - is uitgegroeid tot een stijlicoon. Hoe Nalden transformeerde van schoolverlater naar conceptontwikkelaar en marketingjongen.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Nalden
Uitgever
Lebowski Achievers
ISBN
9789048808663
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
April 2011
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig

Beschrijving

‘Ik blog over mijn leven en Ik leef mijn blog.’
-Nalden-

Nalden (26 jaar) is geen trendwatcher, geen journalist, geen recensent: hij is een merk. Op Nalden.net blogt hij dagelijks over muziek, design, feestjes, gadgets, technologie, architectuur, kunst. Hij weet wat er speelt, hij weet waar je moet zijn, wat je moet aanschaffen. Elke maand trekt zijn blog 600.000 unieke bezoekers: het merendeel daarvan bestaat uit creatieve en kritische jonge mensen van over de hele wereld. Omdat Nalden op onnavolgbare wijze in staat is deze interessante, maar moeilijk te bereiken doelgroep aan zich te binden, staan adverteerders uit alle landen (onder andere Apple, Vodafone, Coca-Cola) in de rij om zaken met hem te doen.

From Blogger To Brand vertelt het bizarre levensverhaal van Nalden tot nu toe. Niet in tekst, maar in beeld. Door middel van foto's die hij maakte met zijn mobiele telefoon volgen we Nalden in zijn weg naar de top. Hoe hij - wat in 2004 begon als blog om vanuit zijn toenmalige woonplaats Wilnis hiphopnieuwtjes uit te wisselen - is uitgegroeid tot een stijlicoon. Hoe Nalden transformeerde van schoolverlater naar conceptontwikkelaar en marketingjongen.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Nalden
Uitgever
Lebowski Achievers
ISBN
9789048808663
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
April 2011
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig

Storytel Luisterboek Award

Luisterboeken voor kinderen

  • Het leven van een loser - Vette pech | Jeff Kinney (ISBN 9789047613886)
    12,95
  • De dikke van Dahl | Roald Dahl (ISBN 9789047615903)
    15,95
  • 10,99
  • De Hongerspelen | Suzanne Collins (ISBN 9789047614111)
    19,95
  • Het raadsel van alles wat leeft | Jan Paul Schutten (ISBN 9789047617495)
    13,55
  • Broederband Boek 2 - De Indringers | John Flanagan (ISBN 9789025758080)
    16,99
  • Het Astrid Lindgren luisterboek | Astrid Lindgren (ISBN 9789047607618)
    11,95
  • Het gouden voorleesboek | W.G. van de Hulst (ISBN 9789047605423)
    16,95
  • Fantasia | Geronimo Stilton (ISBN 9789047614043)
    9,99
  • De Grijze Jager Boek 1 en 2 - De ruïnes van Gorlan, De brandende brug | John Flanagan (ISBN 9789490938215)
    21,95

Bekijk de volledige lijst

Top 3 Taalcursussen