Business marketing management (e-Book)

creëren van superieure klantwaarde

Prijs € 66,95

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Wim Biemans

Adobe PDF | April 2020 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Business Marketing Management leert je hoe bedrijven die in de zakelijke markt opereren, invulling geven aan hun marketingbeleid. Deze uitgave is zeer toegankelijk dankzij het duidelijke taalgebruik en de aansprekende praktijkvoorbeelden. Waarom kiezen voor Business Marketing Management? • helder en toegankelijk geschreven; • aansprekende praktijkvoorbeelden; • handige ondersteunde website met extra studiemateriaal. Dit boek geeft je inzicht in zakelijke markten en leert je onder andere hoe je marktinformatie kunt verzamelen en gebruiken, waardeproposities ontwikkelt en uitvoert, en de juiste communicatiestrategie bepaalt. Ook kom je meer te weten over prijsmanagement, organisatie-inrichting en het beheersen van marketingactiviteiten. Heel nuttig als je later als (marketing)manager aan de slag gaat in het bedrijfsleven. Deze zevende editie van Business Marketing Management is volledig geactualiseerd. De teksten zijn aangepast en aan diverse hoofdstukken zijn nieuwe onderwerpen toegevoegd. Zo komen in het hoofdstuk over product- en online contentmarketing in deze uitgave ook virtuele productontwikkeling en reverse innovation aan bod. In het hoofdstuk over communicatie is het onderwerp maatschappelijk verantwoord ondernemen opgenomen. Het gebruik van social media zoals Twitter, LinkedIn en YouTube is op verschillende plaatsen in het boek geïntegreerd. Verder is aan ieder hoofdstuk een nieuwe paragraaf toegevoegd over een actueel B2B-marketingonderwerp. Het boek is ook verkrijgbaar als e-book. Online ondersteuning Op de ondersteunende website vind je toetsvragen, weblinks en de figuren uit het boek. Erg handig bij de voorbereiding op je lessen en het efficiënt studeren voor je tentamen!

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Wim Biemans
Uitgever
Noordhoff Uitgevers
ISBN
9789001863111
Formaat
Adobe PDF
Publicatiedatum
April 2020
Bestandsgrootte
3192008 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
384

Beschrijving

Business Marketing Management leert je hoe bedrijven die in de zakelijke markt opereren, invulling geven aan hun marketingbeleid. Deze uitgave is zeer toegankelijk dankzij het duidelijke taalgebruik en de aansprekende praktijkvoorbeelden. Waarom kiezen voor Business Marketing Management? • helder en toegankelijk geschreven; • aansprekende praktijkvoorbeelden; • handige ondersteunde website met extra studiemateriaal. Dit boek geeft je inzicht in zakelijke markten en leert je onder andere hoe je marktinformatie kunt verzamelen en gebruiken, waardeproposities ontwikkelt en uitvoert, en de juiste communicatiestrategie bepaalt. Ook kom je meer te weten over prijsmanagement, organisatie-inrichting en het beheersen van marketingactiviteiten. Heel nuttig als je later als (marketing)manager aan de slag gaat in het bedrijfsleven. Deze zevende editie van Business Marketing Management is volledig geactualiseerd. De teksten zijn aangepast en aan diverse hoofdstukken zijn nieuwe onderwerpen toegevoegd. Zo komen in het hoofdstuk over product- en online contentmarketing in deze uitgave ook virtuele productontwikkeling en reverse innovation aan bod. In het hoofdstuk over communicatie is het onderwerp maatschappelijk verantwoord ondernemen opgenomen. Het gebruik van social media zoals Twitter, LinkedIn en YouTube is op verschillende plaatsen in het boek geïntegreerd. Verder is aan ieder hoofdstuk een nieuwe paragraaf toegevoegd over een actueel B2B-marketingonderwerp. Het boek is ook verkrijgbaar als e-book. Online ondersteuning Op de ondersteunende website vind je toetsvragen, weblinks en de figuren uit het boek. Erg handig bij de voorbereiding op je lessen en het efficiënt studeren voor je tentamen!

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Wim Biemans
Uitgever
Noordhoff Uitgevers
ISBN
9789001863111
Formaat
Adobe PDF
Publicatiedatum
April 2020
Bestandsgrootte
3192008 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
384

Storytel Luisterboek Award

Luisterboeken voor kinderen

  • Het leven van een loser - Vette pech | Jeff Kinney (ISBN 9789047613886)
    12,95
  • De dikke van Dahl | Roald Dahl (ISBN 9789047615903)
    15,95
  • 10,99
  • De Hongerspelen | Suzanne Collins (ISBN 9789047614111)
    19,95
  • Het raadsel van alles wat leeft | Jan Paul Schutten (ISBN 9789047617495)
    13,55
  • Broederband Boek 2 - De Indringers | John Flanagan (ISBN 9789025758080)
    16,99
  • Het Astrid Lindgren luisterboek | Astrid Lindgren (ISBN 9789047607618)
    11,95
  • Het gouden voorleesboek | W.G. van de Hulst (ISBN 9789047605423)
    16,95
  • Fantasia | Geronimo Stilton (ISBN 9789047614043)
    9,99
  • De Grijze Jager Boek 1 en 2 - De ruïnes van Gorlan, De brandende brug | John Flanagan (ISBN 9789490938215)
    21,95

Bekijk de volledige lijst

Top 3 Taalcursussen