Prijs | € 31,95 |
Uitverkocht
Paperback | Februari 2017 |
Beoordeel dit boek als eerste!Beschrijving
Specificaties
- Auteur
- Aart Lensink
- Uitgever
- Boom
- ISBN
- 9789492196217
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- Februari 2017
- Categorie
- Studieboek
- Taal
- Nederlandstalig
Beschrijving
Contentmarketing is de snelst groeiende discipline in marketing. Met dank aan alle mogelijkheden om reclame te negeren of weg te klikken.
Een nieuwe generatie marketeers snapt op hoofdlijnen hoe het
werkt. Maar ontwikkel je nu een superieure contentstrategie?
In dit boek gaat Aart Lensink, oprichter van het meest
bekroonde contentmarketingbureau van Nederland,
in op de vier belangrijkste pijlers van contentmarketing:
¿ Strategie
¿ Contentproductie
¿ Distributie
¿ Conversie
Nieuwe ontwikkelingen komen uitgebreid aan bod. De opmars van campagnecontent, ofwel: hoe je op korte termijn succes boekt met contentmarketing. En de internationalisering van het contentvak.
Waarom zelf ontwikkelen als je proven formats uit een ander land
kunt halen?
Schrijf een recensie
Specificaties
- Auteur
- Aart Lensink
- Uitgever
- Boom
- ISBN
- 9789492196217
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- Februari 2017
- Categorie
- Studieboek
- Taal
- Nederlandstalig