Hoe krijg je ze mee ?

vijf krachten om een verandering te laten slagen

Prijs € 29,95

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Annemarie Mars

Paperback | September 2006 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Winnaar van de GIDS-boekenprijs 2006: het beste HR boek voor de manager.Wie binnen een organisatie een verandering wil realiseren heeft daarbij altijd anderen nodig. In dit boek worden vijf krachten beschreven om een verandering te laten slagen: urgentie, ambitie, planning, interactie en leiderschap. Vanuit de visie dat weerstand erbij hoort, maar dat veel onnodige weerstand kan worden voorkomen. Uiteindelijk gaat het erom dat mensen zich aan de verandering verbinden.'Hoe krijg je ze mee?' is gebaseerd op jarenlange praktijkervaring. Er staan talloze herkenbare praktijk voorbeelden, valkuilen en mogelijkheden in, die de lezer tot nadenken stemmen over zijn eigen rol als veranderaar.Annemarie Mars (1968) studeerde bestuurskunde en politicologie, en werkte acht jaar bij een internationaal adviesbureau voordat ze in 2000 onder de naam for a change voor zichzelf begon. Ze heeft zich gespecialiseerd in organisaties waar professionals werken. Ze begeleidt en evalueert veranderingsprocessen en coacht en traint veranderaars."

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Annemarie Mars
Uitgever
Gorcum b.v., Koninklijke Van
ISBN
9789023242635
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
September 2006
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
158

Beschrijving

Winnaar van de GIDS-boekenprijs 2006: het beste HR boek voor de manager.

Wie binnen een organisatie een verandering wil realiseren heeft daarbij altijd anderen nodig. In dit boek worden vijf krachten beschreven om een verandering te laten slagen: urgentie, ambitie, planning, interactie en leiderschap. Vanuit de visie dat weerstand erbij hoort, maar dat veel onnodige weerstand kan worden voorkomen. Uiteindelijk gaat het erom dat mensen zich aan de verandering verbinden.

'Hoe krijg je ze mee?' is gebaseerd op jarenlange praktijkervaring. Er staan talloze herkenbare praktijk voorbeelden, valkuilen en mogelijkheden in, die de lezer tot nadenken stemmen over zijn eigen rol als veranderaar.

Annemarie Mars (1968) studeerde bestuurskunde en politicologie, en werkte acht jaar bij een internationaal adviesbureau voordat ze in 2000 onder de naam for a change voor zichzelf begon. Ze heeft zich gespecialiseerd in organisaties waar professionals werken. Ze begeleidt en evalueert veranderingsprocessen en coacht en traint veranderaars."

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Annemarie Mars
Uitgever
Gorcum b.v., Koninklijke Van
ISBN
9789023242635
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
September 2006
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
158

Storytel Luisterboek Award

Luisterboeken voor kinderen

  • Het leven van een loser - Vette pech | Jeff Kinney (ISBN 9789047613886)
    12,95
  • De dikke van Dahl | Roald Dahl (ISBN 9789047615903)
    15,95
  • 10,99
  • De Hongerspelen | Suzanne Collins (ISBN 9789047614111)
    19,95
  • Het raadsel van alles wat leeft | Jan Paul Schutten (ISBN 9789047617495)
    13,55
  • Broederband Boek 2 - De Indringers | John Flanagan (ISBN 9789025758080)
    16,99
  • Het Astrid Lindgren luisterboek | Astrid Lindgren (ISBN 9789047607618)
    11,95
  • Het gouden voorleesboek | W.G. van de Hulst (ISBN 9789047605423)
    16,95
  • Fantasia | Geronimo Stilton (ISBN 9789047614043)
    9,99
  • De Grijze Jager Boek 1 en 2 - De ruïnes van Gorlan, De brandende brug | John Flanagan (ISBN 9789490938215)
    21,95

Bekijk de volledige lijst

Top 3 Taalcursussen