Basisboek entertainmentmarketing

media, muziek, film, games en evenementen

Prijs € 67,50

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Henk Penseel

Paperback | Juni 2013 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Er zijn weinig marketinggebieden zo pluriform als de Nederlandse entertainmentsector. Dit boek biedt een nagenoeg compleet overzicht van deze sector en hanteert hierbij marketing als rode draad.Basisboek entertainmentmarketing bestaat uit drie delen. Deel 1 geeft een overzicht van de Nederlandse entertainmentmarkt en gaat tevens in op de geschiedenis daarvan. In deel 2 worden de specifieke marketingvereisten beschreven voor de verschillende branches: muziek, film, games, (multi)media en evenementen. Deel 3 gaat in op strategische ontwikkelingen in de entertainmentwereld en de rol van marketing daarin. Ieder hoofdstuk start met een lijst concrete leerdoelen en eindigt met een beknopte samenvatting.Basisboek entertainmentmarketing is bedoeld voor hbo-studenten media- en entertainmentmanagement, leisure, commerciële economie, facility management en communicatie. Daarnaast is het boek geschikt voor iedereen die de entertainmentbranche beter wil leren kennen.Henk Penseel is zelfstandig adviseur en parttime docent aan het Institute for Marketing & Commerce van de Hogeschool Utrecht.Bij dit boek hoort een website met veel extra materiaal. De code in dit boek geeft je twaalf maanden toegang tot dit materiaal en is slechts één keer te gebruiken.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Henk Penseel
Uitgever
Coutinho
ISBN
9789046903667
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juni 2013
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig

Beschrijving

Er zijn weinig marketinggebieden zo pluriform als de Nederlandse entertainmentsector. Dit boek biedt een nagenoeg compleet overzicht van deze sector en hanteert hierbij marketing als rode draad.

Basisboek entertainmentmarketing bestaat uit drie delen. Deel 1 geeft een overzicht van de Nederlandse entertainmentmarkt en gaat tevens in op de geschiedenis daarvan. In deel 2 worden de specifieke marketingvereisten beschreven voor de verschillende branches: muziek, film, games, (multi)media en evenementen. Deel 3 gaat in op strategische ontwikkelingen in de entertainmentwereld en de rol van marketing daarin. Ieder hoofdstuk start met een lijst concrete leerdoelen en eindigt met een beknopte samenvatting.

Basisboek entertainmentmarketing is bedoeld voor hbo-studenten media- en entertainmentmanagement, leisure, commerciële economie, facility management en communicatie. Daarnaast is het boek geschikt voor iedereen die de entertainmentbranche beter wil leren kennen.

Henk Penseel is zelfstandig adviseur en parttime docent aan het Institute for Marketing & Commerce van de Hogeschool Utrecht.

Bij dit boek hoort een website met veel extra materiaal. De code in dit boek geeft je twaalf maanden toegang tot dit materiaal en is slechts één keer te gebruiken.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Henk Penseel
Uitgever
Coutinho
ISBN
9789046903667
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juni 2013
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig

Storytel Luisterboek Award

Luisterboeken voor kinderen

  • Het leven van een loser - Vette pech | Jeff Kinney (ISBN 9789047613886)
    12,95
  • De dikke van Dahl | Roald Dahl (ISBN 9789047615903)
    15,95
  • 10,99
  • De Hongerspelen | Suzanne Collins (ISBN 9789047614111)
    19,95
  • Het raadsel van alles wat leeft | Jan Paul Schutten (ISBN 9789047617495)
    13,55
  • Broederband Boek 2 - De Indringers | John Flanagan (ISBN 9789025758080)
    16,99
  • Het Astrid Lindgren luisterboek | Astrid Lindgren (ISBN 9789047607618)
    11,95
  • Het gouden voorleesboek | W.G. van de Hulst (ISBN 9789047605423)
    16,95
  • Fantasia | Geronimo Stilton (ISBN 9789047614043)
    9,99
  • De Grijze Jager Boek 1 en 2 - De ruïnes van Gorlan, De brandende brug | John Flanagan (ISBN 9789490938215)
    21,95

Bekijk de volledige lijst

Top 3 Taalcursussen